Naast Galaxian zitten er in de kast nog 59 andere classic arcade games, welke u per spel aan of uit kunt schakelen. Wanneer u alleen Galaxian aanzet, start de kast op als originele Galaxian kast. Wanneer u meer spellen aanzet, start de kast op in een keuzemenu.
De monitor is vertikaal geplaatst en alle 60 spellen zijn vertikaal georrienteerd. Er treedt dus geen beeldvervorming op zoals bij sommige andere kasten. Dit is een nieuwe apparaat en u heeft 1 jaar garantie.
De aanwezige muntproever kan 1 muntsoort accepteren. Tegen een meerprijs is een muntproever mogelijk die meerdere muntensoorten accepteert. U kunt de kast ook op "Free Play" instellen.
De kast staat op 4 zwenkwielen en 4 stelvoeten en is geschikt voor exploitatie als u een TB-sticker meebesteld.
De andere aanwezige spellen zijn:
Ms Pacman, Time Pilot, Pooyan, Galaga, Super Cobra, Pleiads, Frogger, Hustler, Gun Smoke, Donkey Kong, Space Panic, The End, Donkey Kong Junior, Super Breakout, 1943 Kai, Donkey Kong 3, New Rally X, Congo Bongo, Galaxian, Arkanoid, Jumping Jack, Dig Dug, Qix, Ms. Pac-Man(2), Crush, Juno First, Galage(2), Mr. Do, Xevious, Pacman(2), Space Invaders, Mr. Do's Castle, Jr. Pac-Man(2), Pac-Man, Moon Cresta, Pac-Man plus (2), Galaga3, Pinball Action, Gyruss, Scramble, Tank battalion, Super Pac-Man, 1942, Bomb Jack, Lady Bug, Shao-Lin's Road, Burger Time, King & Balloon, Mappy, 1943, Centipede, Van-Van Car, Millipede, Pac-Man plus, Jr.Pacman, Dig Dug 2, Pengo, Amidar, Phoenix, Zaxxon
Pac-Man moet het doolhof van alle 240 punten en alle vier de energizers wissen om door te gaan naar het volgende moeilijkheidsniveau. Terwijl Pac-Man de stippen eet, jagen de spoken hem rond in het doolhof en als Pac-Man botst met een van de geesten, is hij een goner. Hij kan een van de energizers opeten om de geesten donkerblauw te maken, waardoor ze voor hem eetbaar zijn. Maar nadat Pac-Man een van de geesten heeft opgegeten, keren hun ogen terug naar de pen in het midden van het doolhof, waar ze elk zullen regenereren in hun vroegere zelf en terugkeren om hem weer te achtervolgen.
Af en toe verschijnt er tijdelijk een bonusfruit of prijs in het doolhof onder de pen van de geest. Pac-Man kan die bonusitems opeten om extra punten te ontvangen. Er is ook een ontsnaptunnel in de zijkanten van het doolhof die Pac-Man kan gebruiken om weg te komen van een van de spoken die hem achtervolgen.
Nadat het doolhof is ontdaan van alle 240 punten en alle vier de energizers, zal de hele reeks opnieuw met grotere moeilijkheid beginnen. Tussen elke twee, drie of vier voltooiingen zijn er muzikale, geanimeerde onderbrekingen om de speler te amuseren terwijl hij of zij wacht op de volgende uitdaging om te beginnen. Deze onderbrekingen worden echter niet meer gezien als de 6de toets van het 18e bord is bereikt.
Alles wat Pac-Man eet, heeft verschillende puntwaarden. De punten zijn elk 10 punten, de energizers zijn elk 50 punten. De donkerblauwe spoken zijn respectievelijk 200, 400, 800 en 1600 punten. Er zijn verschillende puntwaarden voor elk bonusfruit of prijs die wordt gegeten: kersen, 100 punten aardbei, 300 punten perzik, 500 punten appel, 700 punten druiven, 1000 punten Galaxian, 2000 punten bel, 3000 punten en sleutel, 5000 punten. Je krijgt ook een bonus Pac-Man op 10.000 punten schakelaar selecteerbaar ... kan ook 15.000 punten, 20.000 punten of geen bonus zijn.
Afmetingen:
Hoogte 179cm
Breedte 65cm
Diepte 102cm
Verbruik circa 40 watt