Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Verlanglijstje 0
Arcadekasten / Uprights /

Pac-Man 1-speler upright

Pac-Man 1-speler upright Pac-Man 1-speler upright Pac-Man 1-speler upright Pac-Man 1-speler upright Pac-Man 1-speler upright
Pac-Man 1-speler upright Pac-Man 1-speler upright Pac-Man 1-speler upright Pac-Man 1-speler upright Pac-Man 1-speler upright
Pac-Man 1-speler upright
0 Review | Review toevoegen
Arcadekast geschikt voor exploitatie

Artikelnummer

OM-RU001-10816

Verzendkosten

€ 100,00

Standaard levertijd

Direct leverbaar

€ 1.650,00 *
Prijs per stuk

Voorraad :

Aantal: 
Bestellen
 
Op verlanglijst

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

Remake Pac-Man

Het spel:
Een geel, taartvormig personage genaamd Pac-Man rent door een doolhof en eet stippen terwijl hij vier geesten ontwijkt. Elke geest heeft zijn eigen unieke persoonlijkheid en het opslokken van een van de vier superdots maakt Pac-Man gedurende een bepaalde periode onoverwinnelijk voor de geesten. Elk doolhof heeft zijn eigen unieke bonusfruit of -object, waarbij de bonuspunten toenemen naarmate het spel vordert.

Spelintroductie:
De vier geesten die je personage moet vermijden, hebben elk een andere kleur, naam, bijnaam en persoonlijkheid. De roze geest is Speedy, bijgenaamd "Pinky", hij is snel. De rode geest is Shadow, bijgenaamd "Blinky". Hij staat altijd achter je en het is moeilijk om hem van je af te schudden. De lichtblauwe geest is Bashful, bijgenaamd "Inky", hij is vreselijk verlegen en zal zelfs van je wegrennen. En de oranje geest is Pokey, bijgenaamd "Clyde". Hij zal zijn best doen om je te pakken te krijgen, maar hij is traag.

Spel spelen:
Pac-Man moet het doolhof van alle 240 stippen en alle vier de energizers opruimen om door te gaan naar het volgende moeilijkheidsniveau. Terwijl Pac-Man de stippen eet, achtervolgen de geesten hem door het doolhof en als Pac-Man in botsing komt met een van de geesten, is hij verdwenen. Hij kan een van de stimulerende middelen opeten om de geesten donkerblauw te kleuren, waardoor ze voor hem eetbaar worden. Maar nadat Pac-Man een van de geesten heeft opgegeten, zullen hun ogen terugkeren naar de pen in het midden van het doolhof, waar ze allemaal in hun vroegere zelf zullen herstellen en terugkeren om hem weer te achtervolgen.

Af en toe verschijnt er tijdelijk een bonusfruit of prijs in het midden van het doolhof onder de pen van de geesten. Pac-Man kan deze bonusitems opeten om extra punten te ontvangen. Er is ook een ontsnappingstunnel in de zijkanten van het doolhof die Pac-Man kan gebruiken om te ontsnappen aan de geesten die hem mogelijk achtervolgen.

Nadat het doolhof alle 240 stippen en alle vier de energizers heeft verwijderd, begint de hele reeks opnieuw met verhoogde moeilijkheidsgraad. Tussen elke twee, drie of vier voltooiingen zijn er muzikale, geanimeerde pauzes om de speler te amuseren terwijl hij of zij wacht tot de volgende uitdaging begint. Deze pauzes zijn echter niet meer te zien zodra de 6e toets van het 18e bord is bereikt.

Alles wat Pac-Man eet heeft verschillende puntwaarden. De stippen zijn elk 10 punten, de energizers zijn elk 50 punten. De donkerblauwe geesten zijn respectievelijk 200, 400, 800 en 1600 punten. Er zijn verschillende puntenwaarden voor elk bonusfruit of elke prijs die wordt gegeten: kersen, 100 punten aardbei, 300 punten perzik, 500 punten appel, 700 punten druiven, 1000 punten Galaxian, 2000 punten bel, 3000 punten en sleutel, 5000 punten. Je krijgt ook een Pac-Man-bonus bij een schakelaar van 10.000 punten, selecteerbaar...kan ook 15.000 punten, 20.000 punten of geen bonus zijn.


Cheats, trucs, bugs en Easter Eggs:
Het is mogelijk om in elk doolhof een patroon te volgen dat altijd het scherm leegmaakt zonder door de geesten te worden betrapt. Het is mogelijk om je voor altijd op één plek op het scherm te verstoppen. Hier zie je hoe Pac-Man begint, er is een T-like-muur boven hem. Als je vanaf de onderkant naar het meest rechtse deel van de T gaat zonder dat geesten je naar binnen zien gaan, zullen ze die plek nooit betreden. Beweeg ook niet, blijf stil staan, met het gezicht naar boven.

Deze arcadekast is ook leverbaar met een programmeerbare muntproever en TB sticker. Daarmee is hij geschikt voor exploitatie



De kast:
Het cabinet is gemaakt van 18mm CNC gefreesd MDF met een glad oppervlak.
De 19 inch LCD monitor is beschermd met gehard veiligheidsglas.
De kopse kanten zijn voorzien van T-moulding
Hoogwaardige joystick en drukknoppen.
Ingebouwde versterker met regelaar voor volume, bass en treble.
Slijtvaste sticker op het joystickpaneel.
Met led verlichte marquee.
Voorzien van 4 zwenkwielen en 4 stelvoeten met rubber zool. 
Staandaard uitgevoerd met single coin comparator.
Upgrade naar multicoin selector mogelijk.
Ingebouwde optie voor "Free Play".

Gewicht: 75 Kg (165.3467 lb = 2645.5471 oz)
Hoogte: 175cm
Breedte: 63cm
Diepte: 74,5cm

TB9750-xxxx

Sorteren op:

Review toevoegen

Geen reviews gevonden.

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Jouw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.

Flipperkast van de maand


Sega Frankenstein uit 1995. Met leds en Color DMD

Contact

Heeft u een vraag...?

We zijn op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar op 06-27456890
U kunt ons ook mailen op multigametechniek@gmail.com

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden

* = prijzen zijn inclusief btw - Powered by CCV Shop software webshop